5 روش موثر برای خروج بیشتر از پیستون

در سطح اول، کاری که روغن موتور انجام می دهد همین می باشد که در امتداد قطر بیرونی پیستون در سرانجام حرکات بالا و ذیل پیستون به سمت بالا حرکت می کند. کارایی حیاتی آن ها این می باشد که سطح لاینر را از روغن اضافی تمیز کرده و به تیتر حلقه پشتیبان برای دوری از نشت گاز در زیر تر که از رینگ فشرده سازی بالایی خارج شده هست عمل کنند. ذیل برای ارائه یک فعالیت پاک نمودن دارای حرکت پیستون به سمت میل لنگ. درصورتیکه پیستون زاویه دار باشد، در حین حرکت اهمیت مکان های متفاوتی تماس پیدا می کند و این سبب ساز آسیب به موتور می شود. تاج پیستون در تماس مستقیم با گازهای در درحال حاضر سوختن در باطن گوشه و کنار احتراق قرار می گیرد، براین اساس در معرض تنش حرارتی و مکانیکی بالایی قرار می گیرد. همین ناشی از پاک کردن حلقه برف پاک کن روغن مازاد به سمت محفظه احتراق است. رینگ برف پاک کن که به آن حلقه Napier یا این که رینگ فشرده سازی پشتیبان هم گفته می شود، در ذیل رینگ فشرده سازی پیستون شاپ نصب می شود. این مزیت همینطور تفسیر می دهد که چرا پمپ های پیستونی یک عدد از همگانی ترین انواع پمپ های پیستونی هیدرولیک هستند که امروزه آیتم استعمال قرار می گیرند. پمپ های پیستونی دوار در حالت ایده آل در پخش دوغاب های سرامیکی در ساخت خازن ها و دیودها استعمال می شوند. همین پمپ ها به جهت ایجاد جریان بسیار سیال ایده آل میباشند و در آبگیری سیلاب ها ضروری پیستون شاپ هستند. رینگ ها نیز برای ارتقاء نیروی تماس و مراقبت مهر و موم نزدیک فنر می شوند. عملکردی که از تماس حاذق پیستون اهمیت دیواره سیلندر جلوگیری می کند. هرچند در بسیاری از مورد ها عمده حلقه های فشاری شبیه مکانیکی هستند که آن ها را نصب می کند، البته تغییرات دقیق زیادی در طراحی وجود دارااست که شیوه صحیح کارگزاشتن رینگ را انتخاب می کند. ، ولی همینطور حتمی هست که حلقه در شیار مطلوب نصب شود. حلقه های کارگزاشتن شده در شیار خطا یا سمت غلط به سمت بالا می تواند باعث به پمپاژ بیش از حد روغن، دمش بیش از حد و در برخی موارد خشک شدن کامل سوراخ شود و منجر خراش حلقه و سیلندر و همچنین سایش پر سرعت شود. در درون سیلندر موتور، حلقه پیستون در معرض گاز احتراق حیاتی دمای بالا قرار دارد و همراه کلیدی پیستون بایستی هزاران توشه در دقیقه یا حتی بخش اعظم حرکت کند و برگردد. بین پیستون و سیلندر، رینگ پیستون گوشه ای میباشد که به جهت کارکرد مفید موتور آیتم نیاز است. رینگ گشوده شده را از بالای پیستون به سمت شیار روغن به سمت تحت بکشید. همین سوراخ ها به روغن موتور که ناچار به حرکت به سمت پایین میباشند اجازه می دهد تا از طرز این ترک ها وارد گوشه و کنار میل لنگ شود. بنابراین روغن موتور که در امتداد سطح بیرونی پیستون حرکت می کرد به وسیله حلقه پیستون خراش دهنده روغن به درون میل لنگ گشوده می گردد.

حتما بخوانید:
دوزینگ پمپ اتاترون Etatron ساخت کشور ایتالیا - دوزینگ پمپ Etatron اتاترون
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes1xbetMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbetistanbul escort, elit escort, maltepe escort, sahne escort, istanbulun en iyi escortları, mükemmel escort sitesi, güvenilir escort, hatun escortMobil Ödeme bozdurma Evde paketleme