موز: 1 عدد میانگین موز کلیدی 420 میلی گرم پتاسیم است. سیب زمینی شیرین: 1 عدد میانگین آن اساسی 540 میلی گرم پتاسیم است. لوبیای چیتی: نیم فنجان پخته شده حیاتی 360 میلی گرم پتاسیم است. نخود خرد شده: نیم فنجان پخته شده اصلی 360 میلی گرم پتاسیم است. میتوانید دارای خوردن یک فنجان اسفناج، ۳۶۶ درصد ویتامین A، ۷۲۵ درصد ویتامین K، ۵۷ درصد فولات و ۲۹ % منیزیم مورد نیاز تن در روز را تأمین کنید. حساس همین حال خستگی می تواند دلایل زیادی داشته باشد و بهتر می باشد برای پیدا کردن عامل اهمیت آن به پزشک معالج مراجعه کنید. رژیمهای بهاره غفاری، صرفا رژیم غذایی نیستند؛ بلکه در صورت رغبت میتوانید ورزش مناسب خود را هم دریافت کنید و در سرانجام اهمیت تغییر‌و تحول سبک زندگی، کمتر وزن خود را ماندگار نمایید. این موارد همینطور به در دست گرفتن وزن امداد می کنند. داشتن یک رژیم غذایی مناسب و غنی از مواد مغذی می تواند به در دست گرفتن وضعیت سالمی نظیر فشار خون بالا کمک کند، به خصوص در صورتی که شامل غذاهای غنی از پتاسیم باشد. پتاسیم نقش زیاد مهمی در وقار رگهای خونی داراست و به این ادله به کمتر فشارخون نیز امداد میکند. به گزارش مشرق، پتاسیم یک ماده غذایی مهم می باشد که تن به جهت طیف وسیعی از عملکردها از گزاره حفظ ضربان قلب نیاز دارد. پتاسیم ( انگلیسی ، potash و لاتین ، kalium ) در سال 1807 به وسیله “Sir Huphry Davy” که آن را از پتاس سوزآور ( KOH )بدست آورد، کشف شد. حدود یک سوم جمعیت بالای ۳۰ سال در کشور فشار خون بالا دارند. انواع رژیم های غذایی به جهت جلوگیری از فشار خون بالا یا این که رژیم غذایی دش ( DASH) به عنوان یک طریق مؤثر به جهت کمتر فشار خون از شیوه گزینش هوشمندانه غذا ها این روز ها بسیار محبوب شده خرید پتاسیم نیترات آزمایشگاهی است. فشار خون طبیعی می بایست در 120/80 میلی متر جیوه یا این که تحت این مقدار باشد. هیپرکالمی : عموما اشخاصی مهم عملکرد ضعیف همگی یا این که افرادی که داروهایی مصرف می نمایند که ممکن می باشد بر عملکرد همه تأثیر بگذارند را درگیر می کند. میوه هایى که پتاسیم بالایى دارا هستند مانند طالبى، موز و پرتقال از پیدایش نارسایى قلبى جلوگیرى مى کنند و در صورت بروز، از شدت آن مى کاهند.خوردن مواد غذایى که منبع پتاسیم هستند، ضرورى است. ” مصرف میوه ها و سبزیجات به جهت اشخاص در گیر به فشار خون بالا بسیار مطلوب است.

ایندکسر