تیم معماران از طریق گفتگو با مردم محلی قطر به این نتیجه رسیدند که طراحی این فروشگاه تجربه ایی به یاد ماندنی از تاریخ است که در حال حاضر با مهارت بالا به خوبی به تصویر کشیده شده است. طراحی فروشگاه نشانگر ارتباط بین مردم و طبیعت می باشد. یکی دیگر از نکاتی که تعیین کننده طراحی مغازه است خواسته ها و تمایلات مشتری ها می باشد. مشتری احساس رضایت و احترام بیشتری خواهد داشت. بنابراین از لحاظ روانشناسی طراحی فضاهای تجاری ، یک طراح داخلی کاملا به این مسئله واقف است که بتواند با طراحی زیبا و چشمگیر، میزان مشتری بیشتری را به داخل جلب کند. بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند. نور خورشید و ماه به خوبی وارد فضای داخلی می شود و آن را روشن می کند. هرکدام وزنی حدود 300 کیلوگرم را تحمل می کنند. در حقیقت حدود ۹۰ درصد از افراد به محض ورود به فضای داخلی مغازه به طور ناخودآگاه جذب قفسه ها و محصولات چیده شده در دیوار سمت راست آن مغازه خواهند شد.

برای دکوراسیون مغازه کیف فروشی نیز بهتر باید به نورپردازی دقت بالایی کرده و بهتر است از تکنیک تاباندن نور بهصورت مستقیم بر روی محصولات استفاده کنید. آن ها سعی کردند تجربه ای بیافرینند که محصولات نمایشی را افزایش بدهد، با مشتری ها ارتباط برقرار کرده و روی برند Lush تاکید کند. زیباترین طراحی دکوراسیون فروشگاهی و مغازه به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین عوامل موثر بر فروش و محبوبیت یک کسب و کار در وهله اول آن چیزی است که به مشتری پیشنهاد می شود، بنابراین تاکید می شود که اگر شغلی هم دارید که ارتباط مستقیمی با فروش دارد. لامپ های LED و نقاط نورانی لایه هایی از نور تشکیل داده اند که محیطی متغیر و مقرون به صرفه در انرژی ساخته. یکی از نکاتی که در یک دکوراسیون طلا فروشی شیک و همچنین ویترین آن باید مد نظر قرار بگیرد؛ انتخاب متریال مناسب است. همچنین بهتر است که فرش ها را با توجه به سبک دسته بندی نمایید و چیدمان کنید. در این پروژه تفکری بر پایه کمترین میزان رول پلاک و دخالت پیچ و بست که باعث حفظ ساختمان می شود به کار گرفته شده. شرکت طراحی داخلی Grubb مسئولیت نورپردازی این پروژه را به عهده داشته.

طراحی معماری داخلی فروشگاه درباره رنگ های طبیعی و متغیری است که به لطف فیبرهای رنگ شده بانوج ها و گیاهان آویزان این فضا را درخشان کرده اند. در اینجا دراز کشیدن، بالا رفتن، لم دادن، تاب خوردن یا پدال زدن بین فیبرهای طبیعی و رنگ ها، مواد سالم و پرداخت های روستایی بیشتر معنی دارد. دکور مغازه شکلات فروشی با تمرکز بر نشان دادن شیرینی ها و شکلات ها، جزیی جدا نشدنی از این مواد خوراکی است. به این آبمیوه فروشی در بارسلونا بروید و هنگام نوشیدن سبزترین نوشیدنی یک عکس سلفی بگیرید و روی اینستاگرام بگذارید و افزایش تعداد لایک ها و طرفداران خود را تماشا کنید، در حالی که بدنتان پر از آنتی اکسیدان و مواد ایمنی دفاعی است. به طور معمول، یکی از بهترین مکان ها جهت احداث فروشگاه لوازم یدکی، نزدیک تعمیرگاههای خودرو می باشد. چرا که با توجه به مکان فروشگاه شما و یا محصولاتی که عرضه میکنید نکات و چالشهای متفاوتی در بخش طراحی وجود دارد. به سبد صنعتی و قدیمی نزدیک شوید، نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش بدهید و به نزدیک ترین باشگاه یا پارک بروید. به غیر از واکنش ظریف و واضح طراحی معماری داخلی فروشگاه Yeh، ارتباط واضح ابزار و بافت ها نیز بخشی از هدف ما به سوی دستیابی به ساختمانی قدیمی بوده.

الواری که به نظر یک قاب معکوس می آید، واکنشی متوسط درمقابل اضافه کردن بخشی به ساختمان قدیمی است. طراحی دکوراسیون داخلی عطاری را می توان به دو شکل مدرن یا سنتی انجام داد که به طور معمول بر اساس نوع این بیزینس، دکوراسیون سنتی و بهره گرفتن از ظروف سفالی یا نقاشی شده، قفسه های چوبی و رنگ آمیزی های الهام گرفته شده از رنگ های موجود در طبیعت، توانایی انتقال حس منحصر به فرد بودن را به مشتریان شما خواهد داشت. بسیاری از مبلمان و ابزار رنگ آمیزی موجود نگهداری شده تا جو تاریخی فضا به آن برگردانده شود. برند این فروشگاه جای اشتباه ندارد و به طور حتم چیزی در اختیار شما می گذارد که در میان جمعیت به آن افتخار کنید. این تک رنگ می تواند یا رنگ سفید باشد یا رنگ های روشن طوسی و غیره که استفاده از آنها می تواند درخشش منزل شما را بیشتر کند و خانه را طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی بزرگتر نشان دهد. به طور کلی می توان این گونه اظهار داشت که در این فروشگاه از اشکال پیچیده تر استفاده شده و مانند هر فضای ساده ایی که از اشکالی مانند مربع و مستطیل استفاده می شود، نبوده و با چالش های پیچیده تر در طراحی منحنی ، برش و …

ایندکسر