کسب و کارها به جهت پیشرفت می بایست بر روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که می بایست در همین زمینه انجام دهید این میباشد که یک نام اینترنتی خوب و جالب گزینش کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می نمایید برای کسب و عمل شما منطقی هست و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 مورد زیاد اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یک‌سری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی

البته وب وب سایت می بایست از نظر ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، نخست می بایست روش کار حیاتی تارنما خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش نمایید که چه طرحی به جهت تارنما خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و نیز برای بهینه سازی سایت اصلی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در حیث می گیرد.
به این عامل باید از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم نمایند و همینطور در رتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ربط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان همت به جهت ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند اضطراری است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی اطلاعات کاملی در گزینه به دست آوردن و فعالیت خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد گونه کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک جنس است، بایستی تصاویری کلیدی کیفیت عالی به جهت تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی فعالیت می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید کل امور و کارهای انجام شده را با جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند داده ها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید کلیدی ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. سایت خویش را اصلی توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت سایت شما همین هست که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خویش را باز‌نگری کنید، به تیتر نمونه چنانچه به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین حریف خود را در حوزه کاری خود و سایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری کنید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود استفاده کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه زمان ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند فراوان کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، حیاتی تصویب دیتاها اساسی در تارنما خود، در کار خود کار کشته و کار کشته باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین امور است، براین اساس بایستی کاغذ منحصر به فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک کاغذ دیتاها تماس در سایت خویش قرار دهید و تمام داده ها مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و پیوند شبکه های اجتماعی را برای به دست آوردن و فعالیت خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب سایت کسب و فعالیت افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی ایمیل و شبکه های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آن‌ها باید بتوانند روی آنان کلیک کنند، به این ترتیب مهم کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همه موبایل های هوشمند همین قابلیت را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغات اختصاری بی فایده است و تارنما سوای راهکار معین بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحه ها متعدد تارنما خود استعمال می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک به جهت وب سایت خود، بایستی راهی به جهت ایجاد یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. همین بدان مضمون‌ هست که آنچه مردم دوست دارند در تارنما شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به ورقه گزینه عشق و علاقه خود در هر صفحه از سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را مشاهده کنید و …
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور تمام امکانات و داده ها لازم را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. پیوند شبکه های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما بایستی در آن ها عضو گردید و کسب و عمل خویش را در سایت خود توسعه و گسترش بدهید تا کسب و عمل خود را توسعه دهید. این نیز در سئوی شما مضاعف موثر است. عمل در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک های آن ها در وب وبسایت منجر تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر