درصورتیکه که قدرت ماشین بیشتر از۲۵ % ارتقاء پیدا نماید دیگر دیسک و برگه بضاعت و توان توان اکثر را ندارد پس در این مرحله هنگامی که دیسک و ورقه تعویض می شود سبک سازی و بالانس نمودن فلایویل فکر مهربانی میباشد و اثر گذاری فراوان متعددی می تواند داشته باشد و ماشین بهتر و جاری خیس گاز می خورد . رسوبات در نصیب عقبی سوپاپ های ورودی، بنزین را مثل اسفنج جذب کرده و زمانی که دریچه گاز ناگهان باز می شود، منجر تاخیر لحظه ای میشوند. هدف این پروژه، باز‌نگری پوشش های جدید نانو کوتینگ برای رینگ پیستون موتور TU5 می باشد. درحال حاضر این هموار نبودن مجاری و پورت ها چه آسیبی می تواند بزند؟ همین سوال در ذهنمان ساخت می شود که به جهت موتور هایی که مبنا و ساختار آن ها به یک جور میباشد و تمامی انرژی شیمیایی را به مکانیکی تبدیل می کنند چه تمایز و تفاوتی وجود دارد که انواع تعداد سوپاپ خودرو را برای هرسیلندر شاهد هستیم. میل پیچشی یک مقاومت مختص در برابر پیچش داراست .این سیستم در تعلیق عقب اتومبیل بکار میرود. از دیگر مشخصات همین انجین می توان به مواردی نظیر: سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن حیاتی دبی متغیر اشاره نمود. از دیگر مشخصات پیشرانه تارا می توان به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن اهمیت دبی متغیر اشاره نمود. ولی بنا به ادعای ایرانخودرو قصه به همینجا ختم نمیشود و پیشرانه اصلاح شده در مشاجره مصرف سوخت و آلایندگی نیز بهبود نسبی را تجربه کرده. اما با نگاهی گذرا به صفحه مشخصات فنی پژو 301 متوجه میشویم که تارا علیرغم همگی اصلاحات رخ گرفته بر روی موتور و گیربکس همچنان نتوانسته از لحاظ پرفورمنس و مصرف سوخت به برادر ناتنی فرانسوی خویش رسد البته کلیدی همین درحال حاضر در قیاس اساسی مدلهای TU5 بی آلایش و گیربکسهای 4 سرعته قدیمی پژو، شاهد پیشرفت در اعداد و ارقام ارقام پیش رویمان هستیم. همین موتور در واقع ورژن بهینهسازی شده همان TU5 دیرین پژو می باشد و حالا حساس 113 اسب بخار توان و 144 نیوتنمتر گشتاور اندکی قویتر ظواهر میشود. این موتور که در ابتدا EC5 و آنگاه TU5 پلاس اسم گرفت کار کشته هست 113 اسب بخار توان و 144نیوتنمتر گشتاور ایجاد نماید که اندکی خوب تر از نسخه قدیمی میباشد. پس می اقتدار عاقبت گرفت که پیستون و شاتون و میل لنگ و بلوک تحت سیلندر هر دو موتور یکی از است. ولی باید در دعوا تعمیرات دقت داشت که قطعات موتور TU5 پژو پارس به راحتی و در هر جایی یافت می شود و مکانیک ها به تعمیر آن آشنایی تمام دارند، البته به جهت موتورهای EF7 ساده نیز، مکانیک کاربلد تقریبا نایاب میباشد و هزینه های آن بالاست، حال تصور نمایید تیم توربوشارژر نیز اضافه شده که سبب ساز پیچیده شدن همین پیشرانه شده است که در همین صورت، آینده نگری را نمی اقتدار نادیده گرفت. به تیتر نکته حائز اهمیت، آنچه در تصادفات شدید جاده ای مشاهده کرده ایم، امنیت عمده اتاق سمند یا سورن بوده که ممکن است نیکی بر روی ورقه و اعلام شرکت سازنده، بلکه بر مبنا تجربه ها و چشم ها می اقتدار نسبت به شیر خوش تیپ فرانسوی از آن مطمئن خیس بود. ولی اصلی پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های هوشمند تر در اختیار گرفتن سوپاپ ها این ایراد برطرف شد. در صورتی که تجهیزات بیشتر، کیفیت بالاتر، عجله و کشش مناسب خیس را کلیدی می دانید، قطعا سورن گزینش مناسبی برای شما است. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارا هستند البته نهایت زورشون رو می بایست بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارا‌هستند ، هم اکنون شما به هر روشی ضریب حجمی رو کم کنی یا بسیار کنی این پیستونها یک مقدرا قدرت میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین کار به کارگیری از پیستون فورج میباشد ، در اورجینال میتونیم بگم دیر یا این که زود بایستی همین فعالیت رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه خرج لحیمه . مثلاً چنانچه قرار بر مقایسه حیاتی همین پژو 301 باشد متوجه میشویم که نسخه فعلی تارا از لحاظ راندمان یه خرده ضعیفتر از نماینده پژو است، اگر‌چه به جهت یک رانندگی نرمال می توان بر روی شتاب و گیرایی تارا حساب گشوده کرد و از وضعیت کلی راضی بودن نسبی داشت. اهمیت نگاهی واقعبینانه می توان گفت که از فی مابین اتومبیلهای تولیدی کشور، تقریباً هیچ یک از مشخصات مطلوب به جهت ارتقاء و تیونینگ برخوردار نیستند، ساختار دیفرانسیل جلو، مشخصات اقتصادی، ضعف میزان مرغوب بودن و ایمنی نامناسب سبب میشود تا اساساً پر سرعت راندن اهمیت چنین خودروهایی خطر آفرین و کُشنده باشد، البته درصورتیکه قرار به گزینش فی مابین بد و بدتر باشد، می توان حساس پاره ای اغماض گفت که پلت فرم پژو 206 به سبب طراحی به روزتر (حداقل نسبت به پراید و پژو 405) و ایمنی فراتر از مشخصات فنی بهتری نسبت به سایرین برخودار است. چنانچه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون موتور tu5 بدست آورید به وبسایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر