پیستون قطعه حیاتی موتوراست که چهارعمل دارای موتوررافراهم میکند. از همین رو وظیفه خاصی در موتور اتومبیل به جهت همین قطعه تعریف شده است. پس به جرات میتوان گفت نقش پیستون موتور ماشین جهت انجام روند و چهار مرحله اهمیت در موتورهای باطن سوز دوچندان اساسی میباشد و همین قطعه و حرکت خطی آن بهصورت بالا و زیر منجر ساخت توان در موتور و انتقال آن از روش شاتون به میللنگ میشود. حساس دقت به اشکال کمپرسورهای رفت و برگشتی که در تجهیزات چیلر تراکمی به عمل میرود، گنجایش های خنککنندگی از کاهش از ۱۰۰ بدن تا عمده از ۱۰۰۰ بدن برای کاربردهای مختلف امکان پذیر است. از نظر دیگر، هزینه تعمیرات و نگهداری چیلر تراکمی رفت و برگشتی ارزان تر و کاهش است. همگی اثاثیه برقی، الکترونیکی، بادی (پنوماتیک) به کار گیری شده روی این دستگاه از مارکهای مشهور در بازار میباشند. 8. کمپرسورهای رفت و برگشتی به شکل تک سطح ای و چندین مرحله ای در بازار وجود دارند. یک نکته حساس در هنگام خرید چیلرهای تراکمی کلیدی کمپرسور رفت و برگشتی وجود دارد؛ چیلرهایی که گنجایش بالاتر از ۲۰۰ بدن را دارند در نوع چیلر تراکمی صنعتی قرار می گیرند. جریان سیال در داخل کمپرسور رفت و برگشتی هیچگونه تلفاتی در پی ندارد؛ چرا که تمام قسمت ها به طور تمام آب پیستون بهینه بندی شده اند. رینگ هاي پیستون به دو جور حلقه هاي كمپرس و حلقه روغني تقسیم مي شود تعداد رینگ ها در هر دسته بستگي به طراحي موتور دارد. و در زمان پايين رفتن پيستون ، لبه تيز رينگ كه به سمت پايين میباشد مانند لبه يك چاقو عمل كرده و روغن هاي موجود برروي جداره سيلندر را تراشيده و به باطن پيستون و نهايتاً كارتل ارسال مي كند.اين گونه رينگ ها بايد به تیتر دومين رينگ كمپرسي گزینه به کارگیری قرار گيرند . به عنوان مثال پورشه ۹۱۱ موتور ۶ سیلندر تخت داراست و فراری حتی از موتور ۱۲ سیلندر تخت نیز استفاده کرده است. این منجر می شود خودروی شما خیلی پر سرعت تر از منابع روغن خویش استعمال کنید. چنانچه از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در آیتم پیستون 25 لطفا از کاغذ ما بخواهید.

ایندکسر