درصورتیکه بیش از 2000 میلی گرم در یک بار مصرف کنید ، به احتمال علامتها هضم را تجربه خواهید کرد مرسوم ترین علامت ها گوارشی مصرف بیش از حد ویتامین سی اسهال و موقعیت تهوع است. گزارش های مربوط به نارسایی تمامی در اشخاصی که بیش از 2000 میلی گرم در روز مصرف کرده اند نیز گزارش شده است. مقدار مصرفی قابل تحمل: 1-3 سال: 400 میلی گرم در روز؛ 4-8 سال: 600 میلی گرم در روز؛ 9-13 سال 1.2 گرم در روز؛ 12-18 سال: 1.8 گرم در روز. بررسی 2013-2014 گزارش بخشید که برای بزرگسالان 20 سال به بالا ، مردان به طور متوسط 83.3 میلی گرم در روز و زنان 75.1 میلی گرم در روز مصرف می کنند. کودکان نیکی تا 13 ساله بیش از 1200 میلی گرم در روز و افراد 14 تا 18 ساله، بیش از 1800 میلی گرم در روز مصرف نکنند. چه میزان ویتامین سی بیش از حد است؟ ویتامین سی به عنوان ارتقا جذب آهن شناخته شده است. ویتامین سی اضافی از بدن به عنوان اگزالات ، ماده زائد تن دفع می شود. دیدنی اینجاست که بعضا ادعا می کنند مکمل های ویتامین سی مزایایی بالاتر از مزایایی داراست که می قدرت از ویتامین موجود در طعام دریافت کرد. ویتامین سی اهمیت آهن غیر هیم پیوند می یابد و جذب بدن را به جهت شما زیاد آسان می کند. یک عدد از رایج ترین دلایلی که اشخاص از مکمل های ویتامین سی استعمال می کنند همین ایده میباشد که به دوری از سرماخوردگی یاری می کند. از آنجا که ویتامین سی محلول در آب است و تن شما کاسه یک‌سری ساعت پس از مصرف مقدار متعددی از آن را دفع می نماید ، مصرف دوچندان آن بسیار سخت است. به جهت اشخاصی که هر نوع نگرانی در مورد دقیقا کجا و همینطور هدایت در گزینه چگونگی استفاده از ویتامین ث اسید اسکوربیک چیست ، شما احتمال دارد می توانید با ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر